Гарантійні терміни

 

Гарантія компанії Fusion Parts передбачає безкоштовну заміну товару протягом гарантійного терміну, які мають будь-які дефекти, виявлені до повної установки деталі в смартфон або планшет в межах наявних залишків на складі. В іншому випадку вартість буде списана на баланс клієнта, або зроблене повернення коштів.

 

Гарантією не покриваються ризики пошкодження або втрати посилки поштовою службою або іншою компанією-перевізником. Тому при отриманні просимо уважно звірити вміст посилки з пакувальним листом в присутності відповідальної особи компанії, яка здійснила доставку. Гарантія не поширюється на деякі види запчастин, тому, щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, уточнюйте у менеджерів наявність гарантії і гарантійні терміни на товар, що купується.

 

Встановлені запчастини, що були у вжитку, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягають.

 

Гарантія не поширюється на випадки:

• наявності слідів експлуатації, механічних, теплових або електричних пошкоджень

• відсутність захисних плівок, штампів, упаковки, стікерів, маркувань, прокладок, адгезивних плівок, пошкодження захисних пломб

• наявність слідів пайки

• змін в складі і конструкції деталі

• перевищення гарантійного терміну.


Гарантійний термін для роздрібних покупців - 14 днів

Гарантійний термін для постійних і оптових покупців - 30 днів

 

 

Порядок і умови повернення та обміну

 

• Зв'язатися з менеджером, вказати номер замовлення або видаткової накладної, код товару і докладну інформацію про дефект.

• Отримати дані для відправлення (П.І.Б., телефон, місто, № складу)

• Належним чином упакувати деталь

• Повідомити менеджера про відправлення, вказати номер ТТН